МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ЛУГАНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
  ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ
"ДОНБАСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ЛНАУ"
м. Костянтинівка

На головну Контакти... ...Ліцензія АE №636137 від 27.04.2015
На головну
 

ВСП ДАФК ЛНАУ м.Слов'янськ

Календар
«    Февраль 2021    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
 
 

Пpoгнoз мaгнитныx буpь
подробнее...

 
Архів новин
Февраль 2021 (7)
Январь 2021 (6)
Декабрь 2020 (19)
Ноябрь 2020 (21)
Октябрь 2020 (5)
Сентябрь 2020 (5)
 
Діяльність «гарячих ліній»
Урядова горяча лінія

Урядова горяча лінія

Національна «Гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми і гендерної дискримінації ГО 'Ла Страда-Україна'

Національна дитяча «Гаряча лінія» з питань запобігання насильства в сім’ї та захисту прав дітей ГО 'Ла Страда-Україна'
 
Ключевые теги:
 
Ми-здорове покоління Мы в Париже Новорічна дискотека Новорічна казка Світ чистої води Ярмарок професій бінар земправо день волонтерства мандрівка Євросоюзом
 

 
Лабораторний корпус

ОГОЛОШЕННЯ


Самоосвіта
 

Онлайн стажування для педагогічних і науково-педагогічних працівників
Дорогі колеги!
Найкращий варіант пройти стажування під час карантину - пройти стажування онлайн. Гарна можливість перейняти досвід польських колег. Найкращі спікери від Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie  поділяться з вами цінною інформацією та яскравими презентаціями. Стажування передбачає ряд онлайн - конференцій в зазначені дати з можливістю дискусії через перекладача з польськими колегами. Цікаві теми, гарні лектори, приємна аудиторія.

Стажування надасть вам нові теоретичні знання, ви опануєте новітніми унікальними методиками, набудете досвіду викладацької діяльності, обміняєтеся корисною інформацією із зарубіжними колегами та отримаєте нові наукові зв’язки. Пройти навчання та отримати цінні знання від цікавих лекторів – основна ціль стажування. Стажування організовано за допомогою програмного комплексу ZOOM з перекладом матеріалів та онлайн - конференцій на українську мову.

Дати стажування: 01 березня до 26 березня 2021 року

Під час стажування Вас чекає цілий ряд відеоконференцій за трьома модулями:
Модуль 1
Мобільність в освіті.
Модуль 2
Європейська та польська система вищої освіти
Модуль 3
Освіта та дослідження в перехідному періоді. Нові та інноваційні методи навчання.
Економічним Університетом у Кракові видається сертифікат на 120 годин усім учасникам стажування. Програма стажування відбувається з професійним перекладом на українську мову.

Запрошуємо до реєстрації на стажування : https://elpd.com.ua/online-stazhuvannya-uek-2021/

 


 


Шановні колеги!

Запрошуємо до дистанційного проходження курсів підвищення кваліфікації на базі Українського відкритого університету післядипломної освіти (УВУПО), який  є першим в Україні самоврядним (автономним) закладом освіти типу розподіленого університету, що діє на засадах взаємодії формальної, неформальної та інформальної освіти.

УВУПО функціонує відповідно до «Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» (Постанова КМУ від 21.08.2019 р. № 800).

Курси, що призначені для підвищення кваліфікації вчителів, можуть (за бажанням) включати досить розлогу електронну (мультимедійну) бібліотеку (1-11кл.) та інструкції для її використання. Також передбачені опції для людей з порушеннями зору та слуху (адаптований сурдопереклад та шрифт текстів під мову Брайля). Представлені  кейс-уроки охоплюють всю шкільну програму та адаптовані для інклюзивного навчання.

З попереднім переліком курсів Ви можете ознайомитися на сторінках викладачів віртуальних кафедр (перейти).

Пропонуємо різноманітні курси з психології, НУШ, освіти дорослих, цифрових технологій, менеджменту освіти, філології, природничих та гуманітарних дисциплін тощо. Зокрема:

1.        Полікультурна освіта викладачів (автор: д.п.н. Султанова Л.Ю.).

2.       Цифрова адженда освіти: цифрові компетентності, цифровий інтелект педагога (автор: д.п.н. Карташова Л.А.).

3.       Технології та принципи дистанційного навчання: формування цифрових компетентностей педагога-тьютора (автори: д.п.н. Л.А. Карташова, ст. викл. О.А. Бойченко, ст. викл. Т.І. Шеремет).

4.       Особливості розвитку професійної компетентності учителів початкової школи в системі методичної роботи (автор: Раус В.В.).

5.       Технології відстеження трудової успішності випускників закладів професійної (професійно-технічної) освіти (автор: д.п.н. Сергеєва Л. М.).

6.       Організація дистанційного навчання в закладах освіти (автор: к.п.н. Ляхоцька Л.Л.).

7.       Професійне самовдосконалення керівників закладів професійної (професійно-технічної освіти) (автор: к.п.н. Купрієвич В. О.).

8.       Професійна культура майбутніх фахівців у контексті розвитку суспільства знань (автор: д.п.н. Петренко Л.М.).

9.       Ключові вміння 21-го століття: реалізація в Новій українській школі (автор: к.п.н. Швень Я. Л.).

10.   Шкільний урок ХХI ст.: типи, проєкти, аналіз: Нотатник педагога (автор: к.п.н. Скрипник М.І.).

11.   Психологічна безпека освітнього середовища: сутність та умови створення (автор: д.психол.н. Бондарчук О.І.).

12.   Психологічні умови попередження та подолання соціальної напруженості в освітніх організаціях (автор: д.психолог.н.  Карамушка Л.М.).

13.   Технологія роботи з обдарованими дітьми (автор: к.п.н. Пінчук Н. І.).

14.   Управління закладом освіти як проєктно-орієнтованою організацією (автор: д.п.н. Рябова З. В.).

15.   Управління проектами в закладах освіти (автор: к.п.н. Оліфіра Л.М.).

16.   Саморегуляція як чинник попередження професійних криз особистості (автор: к.п.н. Москальова А.С.)

17.   Успішне входження педагогічних працівників в освітню організацію як чинник їхнього благополуччя (автор: к.п.н. Москальов М.В.)

18.   Фахівець із соціальної роботи в умовах сьогодення: як стати успішним (автор: к.п.н., д.психол.н. Балахтар В.В.)

19.   Розвиток психологічної готовності керівників закладів професійно-технічної освіти до маркетингу освітніх послуг (автор: Казакова С.В.)

20.   Психологія економічної поведінки сучасного фахівця (автор: к.п.н. Бондаревська І.О.)

21.   Традиції та інновації професійної підготовки конкурентоздатних фахівців для харчової та переробної промисловості (автор: к.п.н. Тарасюк І.В.)

22.   Педагогіка дитинства (автор: к.п.н. Скрипник М.І.)

23.   Дослідно-експериментальні практики для Нової української школи (автор: к.п.н. Скрипник М.І.)

24.   Створення позитивного іміджу закладу освіти у системі управління якістю підготовки фахівців (автор: к.п.н. Стойчик Т.І.)

25.   Економіка закладу освіти (автор: д.п.н. Сорочан Т.М.)

26.   Соціальні ризики в трудовій сфері (автор: д.е.н. Надрага В.І.)

27.   Основи педагогічної майстерності управляти аудиторією (автор: д.п.н. Сергеєва Л.М.)

28.   Формування креативності та проактивності педагога (автор: к.п.н. Кінах Н.В.)

29.   Створення онлайнових інтерактивних вправ (автор: Частаков А.В.)

30.   Цифрові технології в роботі викладача коледжу (автори: к.п.н. Гущина Н.І., к.п.н. Кондратова Л.Г.)

31.   Безпека інформації в Інтернеті (автор: к.п.н. Касьян С.П.)

32.   Самоменеджмент як чинник професійно-особистісного розвитку менеджера в освіті (автор: к.п.н. Любченко Н.В.)

33.   Розвиток мотивації професійної діяльності педагогічних працівників в умовах Нової української школи (автор: к.п.н. Кравчинська Т.С.)

34.   Розвиток інформаційної культури керівників та педагогічних працівників закладів освіти (автор: к.п.н. Гуменний О.Д.)

35.   Активні стратегії в освіті: навчання через досвід (автор: д.п.н. Сергеєва Л.М.)

36.   Організаційні особливості індивідуального ресурсу професійного розвитку працівників соціальної сфери (автор: Раус В.В.).

37.   Впровадження засад стратегічного управління й автономії закладу професійної освіти в умовах реформи й економіки знань (автор: к.е.н. Паздрій В.Я.)

38.   Естетотерапія: людинознавча компетентність сучасного педагога                                       (автор: д.п.н. Федій О.А.)

39.   Формування іншомовної компетентності в аудіюванні з іноземної мови за професійним                                             спрямуванням здобувача ЗП(ПТ)О (автор: Микитюк С.М.)

               40. Глобалізація сучасного світу (автор: к.іст.н. Данильєв А.О.)

               41. Як попередити та подолати стрес у складних умовах сьогодення

              (автори: д.психол.н. Бондарчук О.І., к.п.н. Пінчук Н.І.)

              42. Цифрові технології у викладанні мистецтва (автор: к.п.н. Кондратова Л.Г.)

              43. Соціально-педагогічний супровід осіб з особливими потребами в умовах інклюзивної                                                                  освіти (автори: д.п.н. Рябова З.В., к.н.д.у. Козенко Р.В., Баранцова Т.В.)

            44.Використання сервісів Gооgle for Education для організації дистанційного та змішаного                     навчання(автор: к.п.н. Гущина Н.І.)

            45. Стратегічні напрями державного управління освітою в Україні (автор: к.н.держ.упр. Коврига О.С.)

           46.Менеджмент освітньої та педагогічної діяльності в закладах освіти (автор: д.п.н. Рябова З.В.)

Термін навчання – 30 днів, вартість – 350грн.

https://bit.ly/3jou8lG реєстрація на спецкурси

А ТАКОЖ пропонуємо навчання в групах флеш-курсів

-          «Організація та підтримка дистанційного навчання в закладах освіти» (Автори: ректор ДЗВО УМО НАПН України к.п.н. проф. Кириченко М.О., директорка ЦІПО УМО д.п.н., проф. Сорочан Т.М., заст. директорки ЦІПО д.п.н., проф. Карташова Л.А., заст. дир-ки ЦІПО к.п.н. Оліфіра Л.М.).                                   

-          «Технології та принципи дистанційного навчання: формування цифрових компетентностей педагога-тьютора» (Автори: д.п.н., проф. Карташова Л.А., ст. викл. Бойченко О.А., ст. викл. Шеремет Т.І.)                                                                                                                                                 

-          «Цифровий близнюк закладу освіти: інноваційне рішення освітніх проблем» (автор: д.п.н. професор Л.А. Карташова).

Термін навчання – 7 днів, вартість – 400грн. Реєстрація здійснюється ТУТ

https://bit.ly/3jou8lG 

Завершивши навчання, слухачі отримують відповідний сертифікат (Ліцензія МОН України: наказ від 15.11.2016 р. №1492 «Про переоформлення ліцензій»).

Для уточнень просимо звертатись: uvu.umo@gmail.com /  тел.,ViberTelegram+380955360681   

З повагою,

Команда УВУПО


 

Європейський навчальний фонд (ETF) на платформі Open Space опублікував 10 порад щодо дистанційного навчання для вчителів:

  1. Приймайте етапи розвитку дистанційного навчання. Обмін досвідом між колегами сприятиме покращенню якості надання освітніх послуг.  Технології дистанційного навчання повинні вдосконалювати ваші професійні навички, а не змінювати. 
  2. Слідкуйте за результатами навчання, ставлення своїх студентів до такого навчання та своїм добробутом. Не намагайтеся давати більше інформації для студентів – краще менше, але з користю. 
  3. Використовуйте різні методи та прийоми під час дистанційного навчання. Для досягнення відмінного результату можна поєднувати стандартні методи із цифровими технологіями. Це надасть вашим заняттям різноманітності, але водночас не забувайте про почуття міри.
  4. Плануйте свій час. Для кожного заняття близько 20-40 хв знадобиться  на викладення теоретичного матеріалу, а решта часу – для практики, застосування та закріплення матеріалу. Найважливіше, при будь-якій формі навчання, спілкування зі студентами. Відеочати зі студентами мають стати нормою.
  5. Розподіляйте великі завдання на етапи з чіткими часовими рамками. Так  студентам легше й зрозуміліше опрацьовувати матеріал.  
  6. Мотивуйте себе та своїх студентів. Оцінюйте, вдосконалюйте кожене заняття та насолоджуйтесь досягнутим успіхом. Будьте взірцем для наслідування та будьте в мережі в зазначений час. Не порівнюйте результати під час дистанційного навчання з тими, що прогнозували отримати в групі.
  7. Навчайтеся вчитися. Показуйте своїм студентам, що ви готові до змін і вмієте використовувати в освітньому процесі сучасні технології. 
  8. Довіряйте керівництву та своїм співробітникам. Ваші досягнення будуть оцінені так само, як під час звичайних занять.
  9. Отримуйте зворотній зв’язок від колег та студентів. Відгуки від студентів, батьків та колег покращують якість занять та збільшують зацікавленість до них.
  10. Насолоджуйтеся своєю професією. Ваша діяльність важлива для суспільства та країни. Ви впливаєте на розвиток та становлення майбутнього.

 


Відеоурок з питань користування Microsoft Team


 


 
 


Шановні колеги!

Запрошуємо до дистанційного проходження курсів підвищення кваліфікації на базі Українського відкритого університету післядипломної освіти (УВУПО), який  є першим в Україні самоврядним (автономним) закладом освіти типу розподіленого університету, що діє на засадах взаємодії формальної, неформальної та інформальної освіти.

УВУПО функціонує відповідно до «Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» (Постанова КМУ від 21.08.2019 р. № 800).

Курси, що призначені для підвищення кваліфікації вчителів, можуть (за бажанням) включати досить розлогу електронну (мультимедійну) бібліотеку (1-11кл.) та інструкції для її використання. Також передбачені опції для людей з порушеннями зору та слуху (адаптований сурдопереклад та шрифт текстів під мову Брайля). Представлені  кейс-уроки охоплюють всю шкільну програму та адаптовані для інклюзивного навчання.

З попереднім переліком курсів Ви можете ознайомитися на сторінках викладачів віртуальних кафедр (перейти).

Пропонуємо різноманітні курси з психології, НУШ, освіти дорослих, цифрових технологій, менеджменту освіти, філології, природничих та гуманітарних дисциплін тощо. Зокрема:

1.       Полікультурна освіта викладачів (автор: д.п.н. Султанова Л.Ю.).

2.       Цифрова адженда освіти: цифрові компетентності, цифровий інтелект педагога (автор: д.п.н. Карташова Л.А.).

3.       Технології та принципи дистанційного навчання: формування цифрових компетентностей педагога-тьютора (автори: д.п.н. Л.А. Карташова, ст. викл. О.А. Бойченко, ст. викл. Т.І. Шеремет).

4.       Особливості розвитку професійної компетентності учителів початкової школи в системі методичної роботи (автор: Раус В.В.).

5.       Технології відстеження трудової успішності випускників закладів професійної (професійно-технічної) освіти (автор: д.п.н. Сергеєва Л. М.).

6.       Організація дистанційного навчання в закладах освіти (автор: к.п.н. Ляхоцька Л.Л.).

7.       Професійне самовдосконалення керівників закладів професійної (професійно-технічної освіти) (автор: к.п.н. Купрієвич В. О.).

8.       Професійна культура майбутніх фахівців у контексті розвитку суспільства знань (автор: д.п.н. Петренко Л.М.).

9.       Ключові вміння 21-го століття: реалізація в Новій українській школі (автор: к.п.н. Швень Я. Л.).

10.   Шкільний урок ХХI ст.: типи, проєкти, аналіз: Нотатник педагога (автор: к.п.н. Скрипник М.І.).

11.   Психологічна безпека освітнього середовища: сутність та умови створення (автор: д.психол.н. Бондарчук О.І.).

12.   Психологічні умови попередження та подолання соціальної напруженості в освітніх організаціях (автор: д.психолог.н.  Карамушка Л.М.).

13.   Технологія роботи з обдарованими дітьми (автор: к.п.н. Пінчук Н. І.).

14.   Управління закладом освіти як проєктно-орієнтованою організацією (автор: д.п.н. Рябова З. В.).

15.   Управління проектами в закладах освіти (автор: к.п.н. Оліфіра Л.М.).

16.   Супервізія як сучасна форма підтримки професійного розвитку педагогічних і управлінських кадрів системи освіти (автор: д.п.н. Клокар Н.І.)

17.   Саморегуляція як чинник попередження професійних криз особистості (автор: к.п.н. Москальова А.С.)

18.   Успішне входження педагогічних працівників в освітню організацію як чинник їхнього благополуччя (автор: к.п.н. Москальов М.В.)

19.   Фахівець із соціальної роботи в умовах сьогодення: як стати успішним (автор: к.п.н., д.психол.н. Балахтар В.В.)

20.   Розвиток психологічної готовності керівників закладів професійно-технічної освіти до маркетингу освітніх послуг (автор: Казакова С.В.)

21.   Психологія економічної поведінки сучасного фахівця (автор: к.п.н. Бондаревська І.О.)

22.   Традиції та інновації професійної підготовки конкурентоздатних фахівців для харчової та переробної промисловості (автор: к.п.н. Тарасюк І.В.)

23.   Педагогіка дитинства (автор: к.п.н. Скрипник М.І.)

24.   Дослідно-експериментальні практики для Нової української школи (автор: к.п.н. Скрипник М.І.)

25.   Створення позитивного іміджу закладу освіти у системі управління якістю підготовки фахівців (автор: к.п.н. Стойчик Т.І.)

26.   Економіка закладу освіти (автор: д.п.н. Сорочан Т.М.)

27.   Соціальні ризики в трудовій сфері (автор: д.е.н. Надрага В.І.)

28.   Основи педагогічної майстерності управляти аудиторією (автор: д.п.н. Сергеєва Л.М.)

29.   Формування креативності та проактивності педагога (автор: к.п.н. Кінах Н.В.)

30.   Створення онлайнових інтерактивних вправ (автор: Частаков А.В.)

31.   Цифрові технології в роботі викладача коледжу (автори: к.п.н. Гущина Н.І., к.п.н. Кондратова Л.Г.)

32.   Безпека інформації в Інтернеті (автор: к.п.н. Касьян С.П.)

33.   Самоменеджмент як чинник професійно-особистісного розвитку менеджера в освіті (автор: к.п.н. Любченко Н.В.)

34.   Розвиток мотивації професійної діяльності педагогічних працівників в умовах Нової української школи (автор: к.п.н. Кравчинська Т.С.)

35.   Розвиток інформаційної культури керівників та педагогічних працівників закладів освіти (автор: к.п.н. Гуменний О.Д.)

36.   Активні стратегії в освіті: навчання через досвід (автор: д.п.н. Сергеєва Л.М.)

37.   Організаційні особливості індивідуального ресурсу професійного розвитку працівників соціальної сфери (автор: Раус В.В.).

38.   Впровадження засад стратегічного управління й автономії закладу професійної освіти в умовах реформи й економіки знань (автор: к.е.н. Паздрій В.Я.)

39.   Естетотерапія: людинознавча компетентність сучасного педагога                  (автор: д.п.н. Федій О.А.)

 

Записатись на спецкурси: Реєстрація

Для уточнень просимо звертатись: uvu.umo@gmail.com /  тел.,Viber, Telegram: +380955360681   


[attachment=1213] 


Дорогі колеги!

Найкращий варіант пройти стажування під час карантину та відсутності можливості виїзду за кордон - пройти стажування онлайн. Гарна можливість перейняти досвід польських колег. Найкращі  спікери від Collegium Civitas w Warszawe поділяться з вами цінною інформацією та яскравими презентаціями. Стажування передбачає ряд онлайн конференцій в зазначені дати з можливістю дискусії через перекладача з польськими колегами. Цікаві теми, топові лектори з Варшави, приємна аудиторія.

Стажування надасть вам нові теоретичні знання, ви опануєте новітніми унікальними методиками, набудете досвіду викладацької діяльності, обміняєтеся корисною інформацією із зарубіжними колегами та отримаєте нові наукові зв’язки.

Пройти навчання та отримати цінні знання від цікавих лекторів – основна ціль стажування. Стажування організовано за допомогою програмного комплексу ZOOM з перекладом матеріалів та онлайн конференцій на українську мову.

Під час стажування Вас чекає цілий ряд відеоконференцій за наступними темами:

Інтернаціоналізація вищої освіти

- Програма Erasmus+. Основа інтернаціоналізація вищої освіти в ЄС

- Організація навчання і праці науковців під час пандемії COVID-19 

- Міжнародні студенти в Collegium Civitas і виклики COVID-19

- Створення та керування дослідницькими та аналітичними проектами

- Ефективне навчання – найкращі практики

- Результативна комунікація в багатокультурному середовищі і культурні компетенції як один з  інструментів інтернаціоналізації вищої освіти

Університетом Collegium Civitas  видається сертифікат на 120 годин (4 ESTC) усім учасникам стажування. Програма стажування відбувається з професійним перекладом на українську мову.

Запрошуємо до реєстрації на стажування :https://elpd.com.ua/stazhuvannya-civitas/



        



Шановні колеги, НМЦ провів тренінгову сесію 
«Проектування та створення електронних підручників і посібників»

Ми взяли участь. Надаємо викладачам матеріали тренінгу для використання в роботі.

Тренінгова сесія розрахована на проходження в онлайн-режимі. Перевага таких занять у тому, що Ви можете навчатись поступово, кожного дня будете отримувати нові матеріали, можете працювати зі своїми колегами, ділитись з ними інформацією. Розроблено ефективну методику, яка дозволить Вам працювати у зручному режимі у комфортний для Вас час та обраному за бажанням місці.

 

 Шановний учасник тренінгової сесії «Проектування та створення електронних підручників і посібників»! У відеолекціях «Технологія створення електронних підручників і посібників» покроково розкрито технологію створення електронного підручника «Маркетинг», включаючи створення гіперприв`язок.

 

Робочі матеріали представлені у 5 папках: Відеоматеріали, Додатковий матеріал, Текстовий матеріал (файли «Маркетинг навчальна програма» і «Маркетинг» у текстовому редакторі Word), Фото, Шаблон. (посилання на робочі матеріали: https://drive.google.com/open?id=1Vy0...)

 

Також надсилаємо посилання на програму Format Faktorу https://drive.google.com/file/d/1YLef... (натисніть та завантажте), Ми будемо конвертувати відеофайли у цій програмі. Посилання на програму Adobe Dreamweaver CS5.5 https://drive.google.com/file/d/1PWcO... (натисніть та завантажте) та відеоролик «Встановлення програми Adobe Dreamweaver CS5.5» «Конвертування відео та робота у програмі AdobeDreamweaverCS5.5». Це завершальна лекція нашої тренінгової сесії. Ми розуміємо, що не у кожного є комп`ютер, який відповідає таким вимогам. Тому пропонуємо свою допомогу у виконанні останнього етапу створення електронного підручника.

 

Спроектуйте свій електронний підручник чи посібник, створіть його відповідно до лекцій «Технологія створення електронних підручників і посібників 1,2», відконвертуйте відеофайли і надішліть Вашу роботу у лабораторію інформаційно-ресурсного забезпечення освітнього процесу Науково-методичного центру «Агроосвіта» на електронну адресу osvitatk@ukr.net. Ми завершимо роботу і повернемо Вам готовий засіб навчання. Або ж спроектуйте підручник, а ми виконаємо подальшу роботу і розмістимо його у Медіатеці електронних засобів навчання. Усі роботи виконуються на безоплатній основі.

 

Завершенням тренінгу є онлайн вебінар «Технологія створення електронних підручників і посібників», Під час вебінару у Вас буде нагода отримати відповідь на запитання від фахівців лабораторії інформаційно-ресурсного забезпечення освітнього процесу Науково-методичного центру «Агроосвіта».

 



Вебінар з дистанційного навчання проводився 22.02.2018 
Національним університетом водного господарства та природокористування
Переглянути запис вебінару



фильмы бесплатно
 
Гуртожиток
Панель управління
 

Популярні статті
  • Прощальний вальс перших випускників 2021 року
  • 150-річчя від дня народження Лесі Українки
  • День закоханих
  • Засідання Ради з якості вищої освіти у змішаному форматі
  • Інформування абітурієнтів з тимчасово окупованих територій України про особливості умов вступу в 2021 році
  • Запрошення до магістратури
  • Мистецький пленер «Кращий художник/The best artist»


  • Опит
    Вы учитесь на



    Показать все опросы
     
     

    Адреса: ВСП "ДАФК ЛНАУ", 85103, вул. Учбова, 1, м. Костянтинівка, Доsнецька обл. 8 (06272) 98785; 98722; 98783 fax: 8 (06272) 98721 E-mail: donb.collage@lnau.edu.ua